krok-hero
Отримайте безкоштовний доступ до гри!
отримати доступ
krok-hero
Отримайте безкоштовний доступ до гри!


це гра у браузері та новий унікальний інструмент у роботі з підлітками для психологів/-инь та соціальних працівників/-иць. Він поєднує у собі казкотерапевтичні методики та гейміфікацію.

Гра дає змогу підліткам у ненав'язливий спосіб:

  • навчитися ідентифікувати ситуації з проявами насильства;
  • зрозуміти, як правильно діяти у випадках, коли такі прояви з'являються;
  • усвідомити, що таке трапляється незалежно від дій та особистості дитини;
  • пережити демостресову ситуацію у грі, щоби навчитися не оцінювати негативно себе та свої емоції та знати до кого та куди звертатися по допомогу.
Гру можна використовувати у роботі з підлітками 5–11 класів.

Гру "Крок" схвалено для використання в освітньому процесі
грифом МОН від 17.06.2024

ВІДГУКИ ПСИХОЛОГІВ

ВІДГУКИ ПСИХОЛОГІВ

Відгуки амбасадорів гри та марафонців можна переглянути за тегом #крок_etc у соціальних мережах.

Відгуки

ВІДГУКИ УЧНІВ ПІД ЧАС ГРИ

Верхньосиньовидненський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Під час гри в учнів та учениць різко змінилася емоційна атмосфера, вона стала більш жвавою, одразу був помітний інтерес, зацікавлення, що спонукало їх до дискусій та обговорень ситуації.

Центр професійного розвитку педагогічних працівників

Діти були відверті під час обговорення, дискутували щодо проблеми булінгу та кібербулінгу. Разом придумали алгоритм дій проти насильства в класі. Охоче ділились своїми знаннями з цієї теми.

Радивилівський ліцей №2 ім. П. Г. Стрижака

Гра побудована максимально схожою до спілкування підлітків сьогодні. Форма гри є цікавою та близькою для дітей. Завершенням стала рефлексія, де діти активно висловлювались щодо попередження виникнення подібних ситуацій.

Рівненський обласний науковий ліцей

Зацікавлення, бо це щось нове! Теми підібрані достатньо сучасні, бо часто звучало: «і я так роблю». Діти, які часто мовчать, починали говорити й входити в дискусію, дуже чекали продовження сценарію після вибору відповіді.

Грушівський ЗЗСО І-ІІ ступенів

Дітям дуже сподобалась гра. Активно працювали на уроці, голосували, говорили про те, що дійсно такі ситуації можуть траплятись у житті. У кінці гри активно обговорювали відчуття героїв/-їнь та ставили себе на їх місце.

Верхньосиньовидненський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Під час гри в учнів та учениць різко змінилася емоційна атмосфера, вона стала більш жвавою, одразу був помітний інтерес, зацікавлення, що спонукало їх до дискусій та обговорень ситуації.

Центр професійного розвитку педагогічних працівників

Діти були відверті під час обговорення, дискутували щодо проблеми булінгу та кібербулінгу. Разом придумали алгоритм дій проти насильства в класі. Охоче ділились своїми знаннями з цієї теми.

Як спробувати гру?

Отримайте доступ до гри після заповнення простої форми!

  1. Заповніть реєстраційну форму та отримайте посилання на гру.
  2. Ознайомтеся з методичними рекомендаціями до гри.
  3. Перегляньте відеоінструкцію або інструкцію з використання гри у її головному меню.
Реєстраційна форма

Методичні рекомендації до гри «КРОК»

онлайн-версія
Методичні рекомендації є додатковими матеріалами для психологів, які будуть корисними під час підготовки до уроку. Тут зібрано інформацію щодо корекційної та психоедукаційної роботи з людьми, які зазнали насильства. Є докладний та змістовний розбір питань для рефлексії з учнями після гри, щоби краще підготуватися до проведення уроку.

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ

Одноразово заповніть google форму, після чого ви отримаєте посилання на гру.
При повторному відкритті форми з того ж облікового запису отримане посилання збережеться.
Запрошуємо вас долучитися до спільноти в Телеграмі, де ви можете поділитися своїм досвідом та отримати експертні поради!
Детальна інструкція із застосування гри під час уроку, рефлексії з учнями та ученицями і теоретичні матеріали для підготовки уроку є в Методичних рекомендаціях для психологів та психологинь.
Для отримання наглядних вказівок зверніться до відеоінструкції! Додатково ознайомитися з процесом ви можете у інструкції у головному меню гри.
Так! Зайшовши у гру, оберіть режим «Наодинці». У такий спосіб ви зможете самостійно зіграти та побачити весь сценарій для підготовки уроку з класом.
Радимо також користуватися кнопкою «Рекомендації», підбираючи сценарій. Вона допоможе переглянути важливу інформацію, яка допоможе краще до нього підготуватися.
Так, гра транслює транслює учням та ученицям весь перебіг подій на їхні екрани. У такому разі вам доведеться надати посилання на кабінет для учнів https://etcetera.org.ua/krok, тоді створити гру та надати код для приєднання із 4 цифр, який з'явиться на екрані.
Бажано мати хороше інтернет-з'єднання. Для цього можна попросити учнів та учениць роздати інтернет одне одному, розміститися в кабінеті з роутером або навіть зіграти гру з комп'ютерів у кабінеті інформатики. Також ви можете провести гру дистанційно.
Якщо когось викинуло з гри, то гра має автоматично відновити підключення, коли інтернет налагодиться. В інших випадках може допомогти відкриття гри з анонімної вкладки.

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЄКТУ У 2023-2024 РОКАХ


300+
психологів отримали доступ до гри
500+
сценаріїв гри зіграли
0
амбасадорок гри в 5 областях України
0+
учасників(-иць) марафону з використання гри

ET CETERA НА ЗВ'ЯЗКУ

Якщо у вас виникли питання щодо гри або пропозиції співпраці — залиште їх тут

Розробка гри здійснюється в межах проєкту «Крок — освітня гра з протидії насильству 2.0», що впроваджується ГО «ЕТ СЕТЕРА» за сприяння Програми розвитку ООН (UNDP) в Україні за фінансової підтримки Європейського Союзу, наданої в межах проєкту «EU4Recovery - Розширення можливостей громад в Україні». Проєкт реалізується у співпраці зі студією онлайн-освіти "EdEra" , ГО «Рада жінок Донеччини», освітньою фундацією "MriyDiy" та ГО «Навчай для України».